Yoga Nidra

Yoga Nidra to praktyka niezwykła, wielowymiarowa, przynosząca odprężenie na poziomie fizycznym, mentalnym i emocjonalnym.

Praktykując Jogę Nidrę ciało pozostaje w całkowitym bezruchu ale świadomość intensywnie działa na głębszych poziomach. Poprzez odwrócenie uwagi od świata zewnętrznego i snu znajdujemy się w specyficznym stanie pomiędzy snem a jawą, w którym mamy dostęp do ukrytych treści własnej podświadomości.

Technika ta może być wykorzystywana nie tylko do relaksacji ale rownież do poprawy zdrowia, obniżenia poziomu napięcia i niepokoju, pobudzenia kreatywności, dokonywania zmian w życiu.

Twórcą metody jest Swami Satyananda Saraswati z Bihar School of Yoga. A źródeł Jogi Nidry można doszukać się w praktykach tantrycznych.

Medytacja

Kto jest sprawcą naszych problemów? Dlaczego miotamy się, denerwujemy, tracimy kontrolę nad własnym życiem? Czy jest inna droga, czy spokój, radość i zdrowie mogą być naszym udziałem?

STRES to najniebezpieczniejsza epidemia naszych czasów, która zbiera coraz większe plony. Prowadzi do utraty zdrowia, zachowań kompulsywnych, uzależnień, depresji, leku i wielu innych zaburzeń.

Nie zmienimy świata, nie zmienimy przeszłości ale możemy zmienić SPOSÓB REAGOWANIA! Nauczyć system nerwowy nowej, korzystniejszej dla nas odpowiedzi na stres. Możemy oczyszczać umysł z niepotrzebnych śmieci, przywracać mu spokój, uczyć się jak nad nim panować.

Tego właśnie dotyka praktyka medytacji.

Harmonizuje nas w nas samych, otwiera drzwi do prawdziwego ja, zabiera nas z umysłu do serca.

Trilo Chi

Trilo Chi wzoruje się na wschodnim rozumieniu i wykorzystaniu energii witalnej (Chi lub Prana), otwiera drzwi do misterium medycyny chińskiej i jest niepowtarzalnym doświadczeniem rozwoju osobistego oraz uzdrowieniem ciała i duszy. 

Odpowiednio dobrane, różnorodne techniki pracy z ciałem pomagają w utrzymaniu równowagi energetycznej, elastyczności i stabilizacji. Trilo Chi łączy Jogę, Pilates, Qi Gong, Tai Chi, stretching, szkołę kręgosłupa, relaks- podróże w ciele, podróże w wyobraźni, ćwiczenia zmysłów i inne. Podczas zajęć, poprzez ruch w odpowiednim kierunku z odpowiednim oddechem poprawiamy przepływ energii w meridianach, co powoduje usunięcie blokad energetycznych będących często przyczyną dolegliwości bólowych i chorób. Trilo Chi stymuluje mięśnie głęboko położone i wzmacnia tzw."mięśnie środka". 

Trilo Chi to rodzaj sztuki, która zajmuje się takimi komponentami jak postawa, oddech, koncentracja.

Hatha yoga

Yoga -  to staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie. Redukuje poziom stresu.

Kto może praktykować yogę?
Każdy bez względu na wiek i kondycję fizyczną. 

Uwaga: grupa ogólna nie jest przeznaczona dla osób początkujących. Jeśli stawiasz w yodze pierwsze kroki zacznij od grupy wstępnej.

Co robimy?

Na lekcji ogólnej wykonujemy asany o wyższym stopniu trudności, uczymy się bardziej skomplikowanych pozycji równoważnych, odwróconych i innych wymagających większej sprawności.  Wydłużamy czas trwania w pozycjach. Kończymy długim relaksem w pozycji savasana (martwe ciało)

Co zyskasz praktykując hatha yogę?

Yoga daje więcej niż się spodziewasz:

  • Zapobiega / przeciwdziała bólom kręgosłupa
  • Wzmacnia i uelastycznia ciało
  • Buduje szczupłą, harmonijną sylwetkę
  • Koryguje drobne wady postawy
  • Dotlenia i oczyszcza organizm
  • Poprawia koncentrację
  • Pomaga zredukować wagę
  • Głęboko odpręża
  • Przeciwdziała depresji
  • Buduje stabilność emocjonalną
  • Poprawia jakość snu
  • Minimalizuje objawy menopauzy i miesiączki
  • Przygotowuje ciało do ciąży i porodu

Hatha yoga początkowa

Yoga to staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią życia, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie.

Kto może praktykować yogę?
Każdy bez względu na wiek i kondycję fizyczną.

Jeśli kiedykolwiek myślałeś o rozpoczęciu praktyki yogi, poszukujesz lepszej jakości życia, pragniesz być szczęśliwy, nie zastanawiaj się dłużej yoga czeka na ciebie.

Co robimy?
Lekcja początkowa to przygotowanie ciała do praktyki yogi. Ćwiczenia są łatwe, ich celem jest obudzenie świadomości ciała, poprawa samopoczucia. Na lekcji nauczysz się korygować postawę ciała, poznasz podstawowe pozycje (asany). W czasie zajęć będziesz uważnie obserwować swoje ciało, oddech i umysł. Odkryjesz zarówno możliwości jak i ograniczenia swojego ciała.

Lekcja kończy się krótkim relaksem w pozycji savasana (martwe ciało).

Co zyskasz praktykując hatha yogę?
Yoga daje więcej niż się spodziewasz:

  • redukuje poziom stresu
  • zapobiega / przeciwdziała bólom kręgosłupa
  • wzmacnia i uelastycznia ciało
  • buduje szczupłą, harmonijną sylwetkę
  • koryguje drobne wady postawy
  • dotlenia i oczyszcza organizm
  • poprawia koncentrację
  • pomaga zredukować wagę
  • głęboko odpręża
  • przeciwdziała depresji
  • buduje stabilność emocjonalną
  • poprawia jakość snu
  • minimalizuje objawy menopauzy i miesiączki
  • przygotowuje ciało do ciąży i porodu

 

Yoga flow

Yoga to staroindyjski system pracy z ciałem,  oddechem i umysłem. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie. 

Yoga flow zwana też Power yogą to dynamiczna odmiana yogi. 

Dla kogo?
Dla lubiących wysiłek, aktywność, ruch. 

Co robimy?
Lekcja jedyna w swoim rodzaju, w rytm przyjemnej, relaksującej muzyki, dymaniczna, aktywna, radosna. Cechą charakterystyczną tej lekcji jest ciągły, spokojny, zrównoważony ruch oparty na cyklu powitania słońca. Płynnie przechodzimy z pozycji do pozycji, zatrzymując się w nich na kilka oddechów.

Lekcja kończy się długim relaksem w pozycji savasana (martwe ciało).

Co zyskasz praktykując yogę?

Yoga daje więcej niż się spodziewasz:

  • Redukuje poziom stresu
  • Zapobiega / przeciwdziała bólom kręgosłupa
  • Wzmacnia i uelastycznia ciało
  • Buduje szczupłą, harmonijną sylwetkę
  • Koryguje drobne wady postawy
  • Dotlenia i oczyszcza organizm
  • Poprawia koncentrację
  • Pomaga zredukować wagę
  • Głęboko odpręża
  • Przeciwdziała depresji
  • Buduje stabilność emocjonalną
  • Poprawia jakość snu
  • Minimalizuje objawy menopauzy i miesiączki
  • Przygotowuje ciało do ciąży i porodu

 

Yoga kręgosłupa

Myślisz, że jesteś skazany na życie z bólem i coraz mniejszą sprawność fizyczną? Przyjdź na yogę i przekonaj się, że może być inaczej.

Dla kogo?
Dla każdego, szczególnie dla osób prowadzących siedzący tryb życia, odczuwających dyskomfort lub ból w obrębie kręgosłupa, a także dla początkujących i tych, którzy preferują łagodną pracę z ciałem.

Co robimy?

Lekcję rozpoczyna pozycja otwierająca klatkę piersiową, stanowiąca przeciwwagę dla zwyczajowego garbienia pleców. W czasie zajęć wykonujemy szereg pozycji, których głównym celem jest „usprawnienie” kręgosłupa. Rozciągamy, wzmacniamy, stabilizujemy i odstresowujemy nasze ciało.  Kończymy długim relaksem w pozycji martwego ciała.

Czy wiesz, że częstą przyczyną bólu kręgosłupa jest stres i siedzący tryb życia?

Proste ćwiczenia i relaks mogą zadziałać lepiej niż tabletka przeciwbólowa.

Co zyskasz praktykując yogę?
Yoga daje więcej niż się spodziewasz:

  • Redukuje poziom stresu
  • Zapobiega / przeciwdziała bólom kręgosłupa
  • Wzmacnia i uelastycznia ciało
  • Buduje szczupłą, harmonijną sylwetkę
  • Koryguje drobne wady postawy
  • Dotlenia i oczyszcza organizm
  • Poprawia koncentrację
  • Pomaga zredukować wagę
  • Głęboko odpręża
  • Przeciwdziała depresji
  • Buduje stabilność emocjonalną
  • Poprawia jakość snu
  • Minimalizuje objawy menopauzy i miesiączki
  • Przygotowuje ciało do ciąży i porodu

 

Zdrowy kręgosłup balans

Dla kogo?
Dla każdego, bez względu na wiek. Jeśli odczuwasz napięcie lub ból w obrębie kręgosłupa, prowadzisz siedzący tryb życia lub jesteś narażony/a na stres, ta lekcja jest dla ciebie.

Co robimy?
Ćwiczymy z wykorzystaniem dużej Piłki Rehabilitacyjnej I DYSKÓW DO ĆWICZEŃ RÓWNOWAGI. Specjalny zestaw ćwiczeń  stanowi zarówno profilaktykę jak i terapię bólów narządu ruchu. Ćwiczenia dopasujemy indywidualnie do twojego poziomu zaawansowania.

Lekcja rozpoczyna się lekką rozgrzewką stawów, część główna to wiele ćwiczeń wzmacniających i uelastyczniających, kończymy rozciąganiem i chwilą relaksu.

Co możesz osiągnąć dzięki tym ćwiczeniom?

  • zmniejszyć lub wyeliminować dolegliwości bólowe kręgosłupa i innych stawów
  • wzmocnić mięśnie, szczególnie w obrębie kręgosłupa
  • zmniejszyć napięcia mięśniowe
  • poprawić elastyczność i postawę ciała
  • przywrócić sprawność ruchową
  • odprężyć się

Ashtanga yoga

Ashtanga vinjasa yoga

Ashtanga to yoga dynamiczna zwana „Power yogą” lub „tańcem oddechów”.

Dla kogo?
Dla osób zdrowych i sprawnych, lubiących aktywność, duży wysiłek, ruch. Dla tych, którzy myślą: „yoga jest nudna, to nie dla mnie”

Co robimy?
Ashtanga vinjasa yoga I seria prowadzona to klasyczna lekcja yogi dynamicznej opierająca się na stałej sekwencji asan. Ćwiczymy w rytmie oddechu, płynnie przechodząc z jednej pozycji do następnej.
Lekcję rozpoczyna Mantra otwierająca, następnie przechodzimy do cyklu Powitania słońca A i B powtarzając każdy z nich pieć razy. Po Powitaniu słońca rozpoczynamy praktykę asan według stałej, powtarzanej sekwencji (pozycje stojące, siady, wygięcia, pozycje odwrócone).
Kończymy długim relaksem w pozycji savasana (martwe ciało).

Co zyskasz dzięki Ashtanga yodze?

  • Zbudujesz piękną, smukłą sylwetkę
  • Wzmocnisz i uelastycznisz ciało
  • Zrzucisz zbędne kilogramy
  • Odprężysz umysł
  • Oczyścisz ciało z toksyn (ruch połączony z oddechem).

 

Słowiańska Yoga

Słowiańska Yoga to holistyczna praktyka odnowy ciała, wzmocnienia wewnętrznej energetyki i wyciszenia umysłu. Pomaga kobiecie połączyć się z życiową siłą i rozwijać wewnętrzną mądrość. 27 ćwiczeń słowiańskiej gimnastyki skierowanych jest do wszystkich kobiet bez względu na wiek i kondycję fizyczną. Polecana jest również dla kobiet w ciąży, doskonale przygotowuje do porodu.

Działanie tej formy ćwiczeń jest bardzo szerokie i dobroczynne dla całej istoty. Rozciąga i wzmacnia ciało, uelastycznia i masuje kręgosłup, poprawia krążenie i reguluje gospodarkę hormonalną, dotlenia i masuje organy wewnętrzne, oczyszcza z toksyn, zwiększa odporność, wycisza, budzi poczucie wewnętrznej mocy i radości. Otwiera drogę do miłości do siebie i całego świata.

Ćwiczymy boso i bez stanika :)

Zajęcia prowadzi Monika Półrolnik, certyfikowana instruktorka Słowiańskiej Gimnastyki, uczennica Julii Vinogrodowej i Evy Byuksel.

Trenig Indywidualny

Trening indywidualny - Ekskluzywny trening dostosowany do indywidualnych potrzeb i uwarunkowań klienta, uwzględniający stopień zaawansowania, stan zdrowia, przebyte kontuzje, urazy. Prowadzony przez Idę Tracz.

Yoga kundalini

Zobacz  kim jesteś, wykorzystaj potencjał który masz i stwórz nowego, lepszego siebie.

Praktyka niezwykła prowadząca do głębokiej transformacji na poziomie ciała, umysłu i świadomości.  Jest kluczem do poznania i uzdrowienia siebie. Uwrażliwia, uczy uważności i koncentracji. Pozwala wyciszyć umysł, zapanować nad emocjami, obniżyć poziom napięcia. Rozwija wewnętrzną siłę i charakter.

Kundalini yoga wykorzystuje yogę asan (pozycje ciała), medytacje dynamiczne i statyczne, krije (zestawy ćwiczeń), pranajamę (techniki pracy z oddechem), mantra yogę.

Dla kogo?
Dla wszystkich poszukujących, niezależnie od stopnia zaawansowania.

Kundalini Yoga

  • pomaga utrzymać ciało w optymalnym zdrowiu, dobrej kondycji, silne i elastyczne
  • relaksuje i odpręża
  • usprawnia pracę płuc
  • buduje silny system nerwowy i hormonalny
  • reguluje metabolizm
  • wzmacnia system immunologiczny
  • uwalnia od napięć

Butterfly Yoga

Jak motyl rozwiń skrzydła, uwolnij swój potencjał,
zatańcz w powietrzu ze swoim ciałem.

 Butterfly Yoga -  Aerial Yoga, Yoga w powietrzu.
Praktyka dla każdego.

Do wykonywania ćwiczeń i pozycji wykorzystujemy specjalną, dużą chustę, na której wspiera się ciało. Chusta pomaga w rozluźnieniu, ułatwia rozciąganie ciała, pozwala na uwolnienie napieć z mięśni, stawów i kości. Pozwala na doświadczanie pozycji odwróconych, bez obciążania kręgosłupa.
Jest praktyką, która wzmacnia i uelastycznia całe ciało. Szczególnie intensywnie angażuje mięśnie brzucha, wzmacniając w ten sposób centrum ciała, tzw. gorset mięśniowy podtrzymujący kręgosłup, oraz mięśnie obręczy barkowej i klatki piersiowej. 

Butterfly Yoga odkrywa zupełnie nowy wymiar dla pracy
z ciałem i umysłem. Jest przyjemną podróżą, pięknym wewnętrznym doświadczeniem.

Aerial Yoga powstała w Nowym Yorku. Twórcami tej metody są Michelle Dortignac oraz Chrisopher Harrison, zafascynowani Yogą tancerze i akrobaci.

Newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje o warsztatach, nowych zajęciach, zmianach w grafiku podaj nam swój adres e-mail.
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych oraz zgodę na przesyłanie na adres poczty elektronicznej informacji handlowych dotyczących działalności Akademii Body Mental.

Honorujemy karty

multiSportfitProfit 

W Akademii Body Mental honorujemy karty BenefitFIT PROFITOK System i Polska Witalna